1. Základní informace o rezervačním systému

    Tento rezervační systém slouží pro přihlášení registrovaných uživatelů na lekce BodySpace VACU, BodySpace Infra a Vibrosauny. Na tyto lekce je nutné se přihlašovat pouze přes tento rezervační systém.
    Na úvodní straně rezervačního systému vidíte seznam všech vypsaných termínů na několik týdnů dopředu. Pro přihlášení na lekci klikněte u příslušné lekce na pole rezervovat.
  2. Co je rezervační ID?

    Práce v rezervačním systému je řešena přes rezervační ID. Je to jednoznačné identifikační číslo, pod kterým je vedeno Vaše jméno a kontaktní údaje. Pod tímto ID se přihlašujete do rezervačního sytému.
  3. Jak se přihlásit na lekci?

    Na lekci se můžete přihlásit kliknutím na pole „rezervovat“. Pokud je možné se na tento termín přihlásit, je na stránce zobrazeno políčko „rezervovat“. Pokud je lekce v daném čase obsazena je zde napsáno „obsazeno“.
    1. Přihlašujete se poprvé?

      Pokud rezervační ID ještě nemáte, tzn. přihlašujete se poprvé, zastavte se na recepci Studia Estetiky nebo vyplňte přiložený formulář na stránkách Studia Estetika a ID Vám bude automaticky zasláno na Váš uvedený e-mail. Pomocí ID můžete provádět další rezervace nebo stornovat aktivní rezervace. Storno rezervace lekce je možné provést nejpozději do 6h. ráno v den lekce.
    2. Už máte rezervační ID

      Pokud už rezervační ID máte, můžete jen do políčka na rezervační ID napsat Vaše přidělené ID a kliknout na tlačítko. Tím se dostanete do rezervačního systému a můžete provádět rezervace či storno lekcí. Všechny Vaše provedené úkony se Vám vždy zobrazí v „Moje rezervace“, kde si také můžete zkontrolovat všechny termíny.
      V případě, že jsou pod jedno ID přihlášeny dvě osoby, systém elektronické permanentky odečítá účast obou osob jen Vám.
  4. Jak zrušit rezervaci?

    Rezervaci je možné zrušit v „Moje rezervace“ kliknutím na storno u příslušného termínu. Storno v den lekce je možné provést pouze do 6h. ráno, poté je rezervace již platná a nejde stornovat. Po tomto čase má právo provést storno pouze recepce Studia Estetika.
  5. Zjištění stavu účtu

    Pokud Vás zajímá, na které lekce jste přihlášení, poslední historie Vaší činnosti v rezervačním systému, stav kreditu apod. klikněte na položku „Moje rezervace“
  6.  

  7. Elektronická permanentka

    Pro všechny lekce, na které je nutná rezervace, je bezpodmínečně nutné zřídit tzv. elektronickou permanentku. První přihlášení do systému je umožněno každému i bez elektronické permanentky. Při druhé návštěvě již musíte zaplatit požadovaný kredit přímo na recepci Studia Estetika. Po zaplacení Vám bude aktivován účet a můžete provádět rezervace. Rezervace se vztahují jak k neomezeným vstupům na měsíc, tak k omezeným vstupům (10, 20 vstupů).
  8. Platnost permanentek

    Neomezený počet vstupů – platnost měsíc.
    10 nebo 20ti vstupové permanentky – platnost 12 měsíců od zakoupení, dárkové poukazy 12 měsíců od zakoupení.
    Dárkové poukazy do Studia Estetika jsou platné pouze na služby Studia Estetika (viz.Nabídka dlužeb, ceník), nikoliv na služby spolupracujících osob.
  9. Zpracování osobních údajů

    Souhlasím s tím, že mnou poskytnuté údaje na této registraci mohou být až do odvolání tohoto souhlasu zpracovány společností Studia Estetika,  Bartošova ul. 45, 760 01 Zlín, jakožto správcem v souladu se zákonem č.101/2000 Sb. O ochraně osobních údajů v platném znění za účelem nabízení výrobků a služeb a zasílání informací o akcích Studia Estetika. Odevzdáním registrace souhlasím se zasíláním obchodních sdělení společnosti Studia Estetika. prostřednictvím elektronických prostředků dle zákona 480/2004 Sb. Souhlas je udělován dobrovolně a může být kdykoliv bezplatně odvolán písemnou formou na adresu Studia Estetika, Bartošova ul. 45, 760 01 Zlín

  10. Provozní podmínky

         Při použití strojů, přístrojů a dalších zařízení provozovny je potřeba dodržovat pokyny obsluhy a řídit se provozním řádem.